FOTOGRAFIA PRODUKTOWA I REKLAMOWA

Wykonuję typowe zdjęcia produktowe typu „packshot” na jednolitym tle , bardzo przydatne do zaprezentowania wyglądu produktu na stronie internetowej, sklepie lub platformie sprzedażowej. W mojej ofercie oprócz zdjęć typu „packshot” można znaleźć także fotografie reklamowe, gdzie staram się pokazać nie tylko ogólny wygląd przedmiotu, ale osadzić go w kontekście, nadać mu charakter, znaczenie, opowiedzieć historię na jego temat. 

ZDJĘCIA TYPU PACKSHOT

Zdjęcia produktów typu PACKSHOT, czyli przedmiotów na jednolitym (najczęściej białym, ale też szarym, czarnym lub kolorowym tle). Na koszt wykonania zdjęcia wpływa szereg czynników:

  • Gabaryt przedmiotu – przedmioty duże lub bardzo małe wymagają indywidualnego podejścia i więcej czasu na przygotowanie planu zdjęciowego oraz zmiany ustawień
  • Ilość przedmiotów
  • Materiał z którego wykonany jest przedmiot – koszt wykonania zdjęcia przedmiotu z metalu, szkła lub o futrzastej strukturze będzie większy
  • Zróżnicowanie przedmiotów fotografowanych w czasie jednej sesji, zarówno pod względem materiału jak i gabarytów
  • Konieczność zastosowania bardziej zaawansowanych technik fotografowania (np. focus stacking) lub retuszu, lub dodawania efektów (np. dodanie cieni w post-procesie)
  • Przygotowanie przedmiotów do sesji – najlepiej, aby przedmioty były nowe i czyste, bez żadnych uszkodzeń, defektów, skaz. Usuwanie zabrudzeń lub defektów może wpływać na finalny koszt zdjęcia.
Orientacyjny cennik wykonania fotografii typu PACKSHOT
 
Do 20 sztuk
21-50 sztuk
Powyżej 50 sztuk
Małe przedmioty

Od 40 zł

Od 35 zł

Od 30 zł

Duże przedmioty

Od 50 zł

Od 45 zł

Od 40 zł

Pliki w standardzie:

  • 2500×2500 px/300 ppi/plik typu .jpg lub .TIFF Adobe RGB – co daje rozmiar w druku 21×21 cm, w zupełności wystarczający do druku broszury czy katalogu
  • 1500×1500 px (lub w zbliżonym wymiarze wedle życzenia i potrzeb)/72 ppi/plik typu .jpg sRGB –  do publikacji w internecie (sklepie internetowym). 
  • wycięcie/wyszparowanie obiektu, dodanie 100% białego tła, standardowy retusz (usuwanie skaz, zadrapań, deformacji)

Masz konkretne potrzeby, wymagania lub wytyczne – skontaktuj się ze mną, jestem pewien, że wspólnie wypracujemy zakres sesji oraz indywidualną wycenę.

ZDĘJCIA PRODUKTOWE ARANŻOWANE I REKLAMOWE

Ze względu na specyfikę zdjęć aranżowanych i reklamowych tego typu sesje wyceniam indywidualnie. Na koszt takiej sesji wpływa szereg czynników:

  • Ilość i charakter przedmiotów
  • Wytyczne, w jaki sposób przedmiot ma być zaprezentowany – opracowanie koncepcji sesji
  • Konieczne rekwizyty do przygotowania aranżacji
  • Stopień skomplikowania i czas konieczny do budowy aranżacji lub scenografii
  • Konieczność zaangażowania modelki/modela/scenografa/asystenta
  • Konieczność zastosowania bardziej zaawansowanych technik fotografowania (np. focus stacking, skomplikowane układy oświetlenia) lub retuszu i dodawania efektów specjalnych w post-procesie
  • Finalna ilość zdjęć

Masz pomysł, konkretne potrzeby, wymagania lub wytyczne – skontaktuj się ze mną, jestem pewien, że wspólnie wypracujemy zakres sesji oraz indywidualną wycenę